0636429180 [email protected]
Hoe groei je met een merkidentiteit?

Hoe groei je met een merkidentiteit?

Jij bent je merk. Alle kenmerken die je onderscheiden van al die andere ondernemers om je heen, maakt dat je authentiek én uniek bent. Dat wordt ook wel merkidentiteit genoemd. Vind je het moeilijk om dit consistent uit te dragen? Of heb je nog niet zo’n overzicht van al jouw bijzonderheden? Dan is het goed om hierover na te gaan denken. Het zet jou sterker in de markt. En voor jouw klanten is het een stuk makkelijker om zich met jou te verbinden.  

De 7 beste plekken voor boekpromotie

De 7 beste plekken voor boekpromotie

Er is een kleine misvatting over de uitgeverij branche. Met het in de arm nemen van een grote uitgeverij, hopen auteurs vaak dat de verkoop van hun boek uit handen wordt genomen. En ja, uitgeverijen hebben een groot netwerk waar ze berichten naar toe sturen zodra jouw boek uit is. Maar dat is vaak het enige. Of het netwerk daar iets mee doet garandeert niemand. De rest van de verdere promotie komt op je eigen conto terecht. Het is daarom misschien wel interessanter voor je, om je boek in eigen beheer uit te geven.

Heb je die keuze eenmaal gemaakt? Dan zijn dit de 7 beste plekken waar je zelf naar toe kunt stappen voor boekpromotie:

8 Tips voor jouw boekpromotie

8 Tips voor jouw boekpromotie

Het zelf uitgeven van een boek is het mooiste wat er is. Je hebt alles in eigen hand en de volledige controle over hoe jij wil dat het eruit komt te zien. Jij bent in de lead, de baas, in elke stap die je zet. Máár, er zit toch een kleine kink in de kabel. De boekpromotie. Daar heb je als nieuwbakken schrijver geen kaas van gegeten. En dat zegt nogal wat van een Hollander. Je wil wel dat zoveel mogelijk mensen jouw boek lezen. En er nog van genieten ook. Hoe je dat doet? Hier zijn mijn 8 tips voor boekpromotie: